Pages

Thursday, December 23, 2010

Testimoni Hairumma Hair Toner

Testimoni Hairumma Toner Hair daripada pelanggan yang berpuas hati ;)


1. Siti Rafiah Mohd Pouzi
    Pakai toner ni rambut kering pun menjadi lembap.. 
    sejuk je bila pakai..kelemumur pun hampir tiada..  
    rambut  pun dah tak berbau, gatal kepala pun dah tak seteruk dulu.
    Rambut senang di uruskan sebab rambut saya panjang.

2. Ummi Kamsiah
    Alhamdulillah, rambut gugur pun kurang juga, bau wangi, baru je pakai 
    tapi dah nampak kesannya.Terima kasih Hairumma..

3.  Nurul Saadah
    Rambut berbau harum bila sembur kat rambut.
    Sebelum menggunakan hairumma, rambut saya dah gugur terlalu banyak.
    Setiap hari dua genggam rambut gugur. Sedih saya tengok rambut saya jadi
    macam tu selepas melahirkan anak. Setelah saya guna Hairumma ni,tiada
    lagi masalah rambut gugur.Terima kasih Hairumma.

4. Norsuzita Haris
    Rambut sentiasa segar, rambut tak berbau di sebabkan peluh,
    yang paling utama rambut kurang gugurlah dan kelemumur pun
    tak de..

5. Siti Rokiyah Suriati ( Yaya)
    Salam. Hairumma memang berkesan. Rambut yang kusut senang diurai,
    bau segar harum seperti menggunakan perapi rambut. Rambut panjang 
    Yaya nampak segar tak lagi nampak tak bermaya dan kusam.Thanks Nurul..
    Saya jarang percayakan sesuatu produk, tapi hairumma memang best..
    bukan nak bodek tapi kenyataan.tq
    
6. Frieza Eja
    Sangat berpuas hati kerana rambut dah kurang gugur.
    saya baru pakai 2 minggu dah nampak hasilnya..

7. Nadia Safie
    da pakai...rambut wangi & makin terurus aje =)) hee

8. Nurul Wahida
    ok gune hairumma. Rambut tak bau hapak walaupun pakai 
    tudung. Sekarang ni dah tak de masalah gatal2. Rambut pun
    senang nak urus. thanks ye kak!

Hanya pengedar yang di paparkan nama di dalam blog ini
sahaja di benarkan mengambil testimoni hairumma toner rambut.

No comments:

Post a Comment